کشاورزی روز

( مقالات و تازه های دنیای کشاورزی و محیط زیست )
امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
کشاورزی روز

صیادان ماهی در پلدختر دستگیر شدند

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پاتک محیط زیست پلدختر به صیادان غیر مجاز در پاعلم و پل زال نیروهای اجرایی محیط زیست پلدختر در یک اقدام غافلگیرانه و عملیاتی موفق شدن گروهی از صیادان غیر مجاز را در منطقه پاعلم و پل زال دستگیر که از آنان 103قطعه ماهی و تعداد10تور دامی و دیگر ادوات صید غیر مجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش کشاورزی روز به نقل از سایت سازمان حفاظت محیط زیست، مهرداد فتحی گفت: از علاقه مندان به صید ماهی دعوت کرد به جای صید غیر مجاز بوسیله تورهای تله ای و تورهای سالیک بالای شماره 4 و همچنین تی ان تی و سم کلر و موتور برق از روش ماهیگیری قلاب با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست استفاده نمایید که هم لذت ورزش را بچشید و هم در حفظ نسل ماهیان رودخانه ها به طبیعت خود یاری رسانید.

لازم به ذکر است جریمه زیست محیطی هر قطعه ماهی یک میلیون ریال می باشد .از دوستداران محیط زیست تقاضا میشود در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با سامانه 1540تماس بگیرند.

دسته بندی:
برچسب ها : صیادان ماهی , پاتک محیط زیست پلدختر به صیادان غیر مجاز در پاعلم و پل زال , پاتک محیط زیست پلدختر به صیادان غیر مجاز , جریمه زیست محیطی هر قطعه ماهی یک میلیون ریال می باشد , جریمه زیست محیطی هر قطعه ماهی , دوستداران محیط زیست , سامانه 1540 , مهرداد فتحی , ماهیگیری قلاب با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست ,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفی

مطالب پربازديد