کشاورزی روز

( مقالات و تازه های دنیای کشاورزی و محیط زیست )
امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
کشاورزی روز

تشریح دستاوردهای بخش کشاورزی ایران در چهلمین کنفرانس فائو

وزیر جهاد کشاورزی برای شرکت و سخنرانی در چهلمین کنفرانس سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) امروز یکشنبه وارد رم شد. 

به گزارش کشاورزی روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس محمود حجتی فردا دوشنبه در این کنفرانس در خصوص دستاوردها و پیشرفت های ایران در بخش کشاورزی سخنرانی خواهد کرد.

در حاشیه کنفرانس، وزیر جهاد کشاورزی با خوزه گرازیانو داسیلوا مدیر کل سازمان فائو و فیل هوگان کمیسونر کشاورزی اتحادیه اروپا ملاقات و درباره راه های توسعه همکاری های کشاورزی ایران با سازمان ها و اتحادیه های بین المللی و منطقه گفت و گو می کنند.

بنابر این گزارش، چهلمین کنفرانس سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد امسال با هدف بررسی وضعیت غذا و کشاورزی، تغییرات آب و هوا، کشاورزی و امنیت غذایی برگزار می شود.

در این سفر سه روزه هیات 8 نفره از جمله دکتر بخشنده معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی و مهندس آقایی قائم مقام امور مجلس وزارتخانه، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می کنند.

چهلمین کنفرانس سازمان فائو فردا دوشنبه با حضور کشورهای عضو گشایش می یابد و 17 تیرماه نیز به کار خود پایان خواهد داد. 

 


دسته بندی:
برچسب ها : دستاوردهای بخش کشاورزی ایران , سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) , دستاوردها و پیشرفت های ایران در بخش کشاورزی , چهلمین کنفرانس فائو ,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفی

مطالب پربازديد