کشاورزی روز

( مقالات و تازه های دنیای کشاورزی و محیط زیست )
امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403
کشاورزی روز

برگزاری همایشی در زمینه واردات نهاده های کشاورزی

همایشی با حضور نمایندگان شرکتهای مهم کشاورزی جهان و دست اندرکاران پیشرو و فعالان صنوف مختلف در زمینه واردات نهاده های کشاورزی در محل مرکز بین المللی همایشهای صدا و سیما 21 دی ماه برگزار می شود.

این همایش سعی دارد تا با استفاده از تجارب موفق مدیران در برخورد با مسائل کشاورزی و تلاش برای انتقال دانش و تکنولوژیهای روز کشاورزی از یک سو و با تاکید بر اصل مشتری محوری در عرصه های داخلی و بین المللی از راهکارهای نوین آموزشی و نیز معتبرترین کالاهای دنیا با هدف ارتقاء شاخصهای بهره وری در بخش کشاورزی استفاده کنند.

این همایش هرساله با حضور نمایندگان شرکتهای مهم کشاورزی جهان و دست اندرکاران بخش کشاورزی، کشاورزان پیشرو، کارشناسان و فعالان صنفهای مختلف برگزار می شود تا به محلی برای دریافت دانش نوین انتقال و بومی سازی آن در عرصه کشاورزی تبدیل شود.

لازم به ذکر است، با حضور 35 میهمان خارجی که نماینده 17 شرکت از 12 کشور معتبر کشاورزی دنیا و بیش از 600 میهمان داخلی این همایش برپا می شود.

همچنین با حضور میهمانان داخلی و خارجی در تاریخ 20 دی‌ ماه  در غرفه شرکت آرمان سبز آدینه  واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ گردهمایی مشترکی برپاست. 

منبع : خبرگزاری ایانا

دسته بندی:
برچسب ها : همایش واردات نهاده های کشاورزی , واردات نهاده های کشاورزی , مسائل کشاورزی , انتقال دانش و تکنولوژیهای روز کشاورزی , کشاورزی , شرکتهای مهم کشاورزی جهان ,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفی

مطالب پربازديد