کشاورزی روز

( مقالات و تازه های دنیای کشاورزی و محیط زیست )
امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
کشاورزی روز

اهداء لوح تقدیر رئیس محترم جمهور به رئیس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور

به گزارش کشاورزی روز به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم دامی کشور: دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری با ارسال پیام تبریک به دکتر رضایی  به مناسبت دریافت رتبه دوم تحقیقات کاربردی در سی امین جشنواره  جهانی خوارزمی از ایشان و پژوهشگران موسسه تحقیقات علوم دامی کشور قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: تحقق آرمان های والای جمهوری اسلامی در اعتلای علمی و دستیابی به فناوری های نوین، حاصل پشتکار، نبوغ و استعداد سرشار مردم و فرزندان این مرز و بوم است.

از جنابعالی که با همت بلند، موفق به ارائه طرح ارزنده "تولید خوراک دام از سرشاخه نیشکر فراوری شده" کسب رتبه دوم پژوهش های کاربردی در سی امین جشنواره جهانی خوارزمی شده اید، صمیمانه قدردانی نموده و موفقیت روز افزون شما را در کمک به گسترش بنیان های علمی و فناوری و پشتیبانی در عرصه های علم و فضیلت برای ارتقای عزت و استقلال کشور از درگاه خداوند حکیم مسئلت دارم.

گفتنی است: در جشنواره جهانی خوارزمی، طرح تحقیقاتی "تولید خوراک دام از سرشاخه نیشکر فرآوری شده" این موسسه از میان 667 طرح رسیده به دبیرخانه جشنواره، موفق به دریافت رتبه دوم پژوهش های کاربردی گروه تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی شد و به عنوان طرح برتر این حوزه معرفی گردید.

 

این طرح دانش بنیان که با همکاری موسسه جهاد نصر به مرحله تجاری سازی رسیده، هم اکنون با احداث کارخانه پایلوت در دزفول رو به گسترش بوده و از طرح های شاخص موسسه می باشد که در بخش تحقیقات تغذیه و فیزیولوژی توسط آقایان دکتر مرتضی رضایی، دکتر مجتبی زاهدی فر، مهندس ابوالفضل عباسی و مهندس اسحاق کرد نژاد طی یک دهه پژوهش، مورد اجرا قرار گرفته است.

 


دسته بندی: تازه ها,کشاورزی,
برچسب ها : موسسه تحقیقات علوم دامی کشور , تولید خوراک دام از سرشاخه نیشکر فرآوری شده , سی امین جشنواره جهانی خوارزمی , جشنواره جهانی خوارزمی ,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفی

مطالب پربازديد