کشاورزی روز

( مقالات و تازه های دنیای کشاورزی و محیط زیست )
امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
کشاورزی روز

طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با 24 امضا آماده شد

نماینده مردم مسجد سلیمان از استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با 24 امضا خبر داد و گفت: افزایش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی و دامی یکی از دلایلی است که خلیلیان توسط نمایندگان استیضاح می شود.

به گزارش مهر، اسماعیل جلیلی با اشاره به استیضاح وزیر کشاورزی، گفت: طرح استیضاح صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی با 24 امضا آماده شده است و احتمال دارد که تعداد امضاهای آن نیز بیشتر شود.

وی با بیان اینکه نابسامانی در عرصه کشاورزی یکی از دلایل استیضاح است، تصریح کرد: افزایش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی و دامی نیز یکی دیگر از دلایلی است که خلیلیان توسط نمایندگان استیضاح می شود.

جلیلی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید تلاش کند در سال تولید ملی فرآیند تولید محصولات کشاورزی را اصلاح کند، افزود: حوزه تولید محصولات کشاورزی باید بهینه عمل کند، ضایعات و دوباره کاری کاهش پیدا کند و تولید محصولات ارتقاء یابد تا در اثر آن شاهد نباشیم که با افزایش قیمت حامل ها، قیمت تمام شده محصولات هم به صورت صعودی بالا برود.

منبع : www.asriran.com

دسته بندی:
برچسب ها : استیضاح وزیر کشاورزی , خلیلیان توسط نمایندگان استیضاح می شود , استیضاح خلیلیان , نابسامانی در عرصه کشاورزی یکی از دلایل استیضاح است ,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفی

مطالب پربازديد