کشاورزی روز

( مقالات و تازه های دنیای کشاورزی و محیط زیست )
امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
کشاورزی روز

هفتمین اجلاس کمیسیون منطقه‌ای شیلات در تهران

هفتمین اجلاس کمیسیون منطقه‌ای شیلات در تهران 24 تا 26 اردیبهشت 1392 در تهران برگزار می‌شود.

 

علیرضا کیهان‌پور  اظهار داشت: سازمان شیلات ایران، هفتمین اجلاس کمیسیون منطقه‌ای شیلاتی (RECOFI) را با حضور هیات‌های نمایندگی کشورهای عضو، کارشناسان فائو و دبیر کمیسیون به میزبانی سازمان شیلات ایران در تاریخ 24 تا 26 رادیبهشت 1392 در تهران برگزار می‌کند.

 

به گفته وی نمایندگانی از کشورهای عضو از جمله عراق، کویت، عربستان سعودی، عمان، قطر و جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس شرکت می‌کنند.

 کیهان‌پور گفت: نمایندگانی از کمیته شیلاتی فائو، سازمان اینفوسمک ، انستیتو تحقیقات علمی کویت و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به عنوان ناظر و نیز کارشناسان بخش‌های ماهیگیری و آبزی پروری سازمان فائو به همراه دبیر کمیسیون در این اجلاس شرکت می‌نمایند.

وی افزود:کمیسیون منطقه‌ای شیلاتی (RECOFI) یکی از سازمان‌های مدیریت شیلاتی منطقه‌ای است که از سال 2001 میلادی با هدف حفاظت، مدیریت و بهره‌برداری صحیح و اصولی از ذخایر آبزی منطقه خلیج فارس و دریای عمان ذیل ماده 14 اساسنامه سازمان فانو تاسیس و کشورهای منطقه از جمله ایران از همان ابتدا به عضویت رسمی آن در آمدند.

مدیر روابط عمومی سازمان شیلات ایران اظهار داشت: اجلاس کمیسیون منطقه‌ای شیلاتی هر دو سال یکبار در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود و با توجه به برنامه مصوب کمیسیون در اولین اجلاس خود در عمان مقرر شد، تا هفتمین اجلاس کمیسیون در سال 2013 میلادی در جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی شیلات ایران برگزار شود.

منبع : خبرگزاری فارس

دسته بندی:
برچسب ها : کمیسیون منطقه‌ای شیلاتی , RECOFI , شیلات , هفتمین اجلاس کمیسیون منطقه‌ای شیلات در تهران , هفتمین اجلاس کمیسیون منطقه‌ای شیلات در تهران 24 تا ,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفی

مطالب پربازديد