کشاورزی روز

( مقالات و تازه های دنیای کشاورزی و محیط زیست )
امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
کشاورزی روز

پرداخت 97 درصدی مطالبات گندم‌کاران و ابلاغ قیمت جدید گندم تا اوایل مهرماه

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت 97 درصدی مطالبات گندم‌کاران خبر داد و گفت: نرخ پیشنهادی خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید به شورای اقتصاد ارسال شده و تا اوایل مهر ماه ابلاغ می شود.

علی قنبری مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی  اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت تا کنون هشت میلیون و 200 هزار تن گندم به ارزش 9300 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است که تا کنون بیش از 9000 میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی مطالبات حدود 300 میلیارد تومانی به حساب آن ها واریز می شود.

وی افزود: تقریبا همه مراکز خرید تضمینی گندم در استان های گرمسیری که برداشت این محصول به اتمام رسیده، بسته شده است و حدود 15 مرکز خرید گندم در استان های سردسیری نیز باقی مانده تا پایان فصل برداشت آماده تحویل محصول کشاورزان هستند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ادامه داد: با توجه به اینکه گندم های وارداتی نیز وجود دارند همه گندم های خریداری شده به صورت شناسنامه دار بوده اند و نام کشاورزان نیز در محموله های خریداری شده، مشخص است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

دسته بندی:
برچسب ها : خرید تضمینی گندم , گندم های خریداری شده , گندم های وارداتی , کشاورزان , پرداخت 97 درصدی مطالبات گندم‌کاران , مطالبات گندم‌کاران , گندم‌کاران , نرخ پیشنهادی خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید ,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفی

مطالب پربازديد