بر اساس مطالعه جدید که توسط دانشگاه فلوریدا انجام شده، برای بسیاری از مردم، رنگ قرمز به معنای «توقف» است و مصرف کنندگان با دیدن این رنگ بر روی برچسب های مواد غذایی ، بیشتر درباره آن فکر می کنند.
به گزارش کشاورزی روز به نقل از ایانا ، سایت "فرش پلازا" اعلام کرد ، ژی فنگ گائو، دانشیار علوم غذایی و اقتصاد انستیتو علوم غذایی و کشاورزی دانشگاه فلوریدا (UF/IFAS ) (۱)، به عنوان سرپرست مطالعه به همراه دانشجویان سابق دکتری منگ شن و لیجیا شی در این مطالعه شرکت کردند ، به طوری که محققان در نظر داشتند تا دریابند که رنگ به جلب توجه بیشتر مشتریان درباره اطلاعات برچسب های مواد غذایی کمک می کند یا خیر؟ در این مطالعه محققان برچسب های قرمز را با آبی مقایسه کردند.
(( مشاهده متن کامل در قسمت ادامه مطلب ))